Xlash Cosmetics

En internationell succé, Xlash har fram tills idag haft 3.8 miljoner kunder världen över och fortsätter att växa och att inspirera kvinnor att få längre vackra ögonfransar. Xlash Cosmetics grundades med målet att skapa ett effektivt, prisvärt serum för att stimulera tillväxt av ögonfransar och ögonbryn med hjälp av säkra ingredienser vars effekter är vetenskapligt bevisade.

Ett nära och roligt projekt där vi varit delaktiga främst i olika funktioner inom deras e-handel. Här har vi arbetat med att optimera deras e-handelsplattform, logistik, orderflöde, betallösningar och mycket mer. Vårt samarbete slutar inte där. Tillsammans med Xlash arbetar vi löpande med vidareutveckling, optimering och digital marknadsföring.

Ellevio

Äger, driver och utvecklar regionala och lokala elnät och distribuerar el. Företaget ägs av ett konsortium bestående av de svenska pensionsförvaltarna Tredje AP-fonden, Folksam och Första AP-fonden

Ett projekt som var fokuserat på design och utformning av ’Mina sidor’ för både privatkunder och företagskunder. Ett interface som var lättnavigerat och innehöll de funktioner som deras kunder efterfrågade. Syftet var att styra över kundrelaterade frågor till denna plattform från deras kundtjänst och på detta sätt öka kundnöjdhet genom att erbjuda en faktabas med svar på de vanligaste frågorna.

Drosselmeyer

Drosselmeyer är ett svenskt design- och innovationsföretag som tillverkar köksredskap och heminredning. Med 20 års erfarenhet är de experter på funktion. Drosselmeyers nötknäckare har tagit emot utmärkelser för sin genomtänkta design och vunnit bäst-i-test för nötknäckare världen över

Drosselmeyer kom till oss och behövde hjälp och support med flera delar i sin verksamhet. Vi hjälpte till med både större transformationer och mindre delar inom deras e-handel och marknadsföring.